Kvällstid

Tjenatjena!
Ingen träning blev det. Mamma avrådde mig, och trodde inte det var bra att träna och överanstränga (låta blodet strömma till ansiktet) mig så att blodflödet skulle öka = större svullnad & blåtira...
Istället har jag gått en promenad och faktiskt ägnat lite tid framför TV:n. Kan tala om att det inte händer varje dag i alla fall...
Såklart har jag också tagit itu med matten, och jag är glad för jag förstår allt nu. Oftast med mig så brukar det sätta sig sådär just precis innan provdags, vilket i så fall är bättre än att det inte sätter sig alls.

Imorgon börjar jag 10:20, så jag tänker snart gå och lägga mig faktiskt. Då kan jag ställa klockan relativt tidigt, men ändå få sovmorgon. Tänkte skriva på kulturuppgiften som vi har om andra länders matkultur (därav ingen lektion i hemkunskap, istället sovmorgon och hemuppgiftsskrivning) och välja ett kul land & recept. Om jag hinner, även skriva på en svenska recension. Känner mig motiverad till arbetena nu. Antagligen mest för att händerna är rätt fria, och man får skriva. Sånt gillar jag!

Hörni, vi hörs imorgon förmiddag (för då lär jag hinna uppdaera på morgonen för en gångs skull!)
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0