9mars

Sitter och myser i morgonrock framför datorn. Så fort jag har skrivit klart detta inlägg och svarat på en kommentar, ska jag leta upp en väldigt rolig sak på nätet! Ni får kanske veta senare vad det kommer bli, men jag säger i alla fall att det ska bli en del av en present till en killkompis som fyller år på fredag...! :D

Skolan idag var...sömnig. Det är något fel på mig och min kropp. Jag brukar nämligen alltid vara pigg, glad och nöjd, och i och försig var hemunskapslektionen grymt kul med massa skratt, men resten av dagen, jag somnade seriöst nästan på borden... Det kan bero på att jag inte tränat sådär stenhårt på drygt en vecka, och jag blir så mycket piggare av att träna. men visst, även om det bara var tre dagars skidor på lovet, så körde vi non-stop, rätt intensivt, så det tär kanske lite på kroppen...

Men nu har jag i alla fall varit på utomhusträning med fotbollen. Jag kan inte beskriva hur skönt det var att snöra på sig utomhusskorna, med dobbar och allt, underställ och varma kläder. Åh gud så härligt det var att bara springa järnet och ta ut sig.

Imorgon är det friluftsdag, jag ska gå ca 1 mil, och bada. Sedan en sväng i centrum med Maria innan konfan börjar. NO UPDATE TOMORROW
HÖRS

Kommentarer
Postat av: dani

asnajs ju! du får skynda dig med bilder cuz i'm curious!

och jaaaaaa, jag vet vad det betyder.

det betyder VÅRFOTOGRAFERIIIIIING!

puss <3

2010-03-09 @ 22:15:38
URL: http://danielaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0