4mars HEJDÅ

Torsdag! Vilket för mig innebär avfärd mot Hundfjället/Tandådalen!
Maria har just åkt hem,och vi åt god frukost och kollade på Twilight.  Ironikst nog satte jag helt omedvetet på mig en tröja med texten "Vampires prefer Blondes" som Maria köpte till mig från Kanada för ett år sedan! :D
 Mamma och pappa kommer hem strax, och vi ska äta lunch tillsammans och sedan packa ned det sista och in i bilen, sen kör vi iväg. Eftersom lillebror redan är uppe, och Johan inte ska följa med, så har jag hela baksätet för mig själv i bilen, wie! Har laddad kameran och Ipod, så en massa foton ska tas, som förhoppningsvis sedan dyker upp här!
 Förresten, antagligen finns ingen trådlös uppkoppling, så det blir nog ingen uppdateing först på söndagkväll när jag kommer hem, eller måndag efter skolan... Men vi
HÖRS
 

Kommentarer
Postat av: dani

ha det APKUL! och ta massa fina foton som vi får se sen!

2010-03-04 @ 12:41:26
URL: http://danielaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0