24mars

Har ni tänkt på att det var exakt tre måndader sedan det var julafton? Känns inte riktigt så, faktiskt.
 
Har varit på konfirmation efter skolan, och vi slutade tidigare i skolan, så jag och Frida satt och sjöng och spelade i två timmar innan resten av gänget kom. Jag har nu ätit lite snabbt middag och pluggat lite inför provet i tyska på fredag,det kommer nog gå bra! Ska kanske även börja på en novell på datorn,men jag ser att det strax är dags för... *trumvirvel* Andra Avenyn! Ska läsa lite bloggar och kolla viktiga saker först. 
 
PS. Imorgon är det Våffeldagen, eller Jungfru Marie bebådelsedag (pluspoäng på konfan) som det egentligen heter, och föruom Alice, är Marie mitt andra mellannamn, alltså: Min namnsdag!
Jag älskar att Våffeldagen är på min namnsdag:)
HÖRS

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Åh härligt med våffeldagen :D och namnsdag! Känns dock som det var nyss, men det var väl semeldagen eller kanelbullensdag eller vad det nu var. Finns tydligen öäggets dag och fruktens dag och massa jävla kosntiga dagar, säkert någon mat dag varje dag :O man orkar inte följa det där lixom!



Sv: Ja london blir nog toppen :D inte långt kvar till påsk!

ajg såg det, skrev tillbaka :)

God natt & sov så sött!

2010-03-24 @ 23:58:37
URL: http://amandafalk.se
Postat av: AMANDA FALK

Sv: Jag förstår dig men samtidigt inte. Jag bölir så jävla nervös att jag stammar när jag pratar och skakar som ett asplöv (bokstavligt talat) innan beep testet! Höll på börja gråta när han sa att det var det. Men nöär det väl drar igång kör jag på som fan, ingen får slå mig lixom :D Alla brukar lägga av vid nivå 9-10, så om man klarar 10 är man grym tcyker jag, hehe :)



90 grader är också tufft, det klarade jag nog bara för att min kropp väger lite i förhållandet till mina bens muskler!



Kram!

2010-03-25 @ 00:02:29
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0