Välkommen hem!

Yes, hemma i förorten igen! inte för att Falköping/Skövde var myckete mer storstad, menmen... Rätt trevligt i alla fall: promenader, stan, inredningsbutiker, fotbolls VM, god mat, sömn och utlandshetta är inte helt fel det heller. Detta var väl vad jag ägnade mig åt i Falköping hos moster, men igår var jag inne till Skövde och Skadevi Cup som lillebror spelade. 33 graders värme, så det var lite tröttsamt att sitta på en gräsplan, men med vatten och fotboll  klarar man sig ju alltid! Så det var kul faktiskt, kicka lite boll med Oliver mellan matcherna, hans brorsa spelar ju samma lag. Sedan sallad och bad i sjö med pappa, och titta på mera fotbollsmatcher!

Imorse hämtade vi upp Fredde i Skövde igen, och resten av laget åkte hem. Rätt skönt faktiskt ändå att vara hemma! Jag har fixat iPod lite nu, och strax ska jag ut och hjälpa till i trädgården och lite andra saker som jag berättar sen vad som ska hända i veckan!! :D

När solen lugnat ned värmen lite, ska jag dra en löprunda, jippie!
Jag är väldigt sugen på att träffa lite folk, från laget, men de svarar inte!! Frida ska i alla fall höra av sig, så vi får se vad som händer!

Ha bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0