Soon to go- Jersey

Nu ligger allt som ska med framme, inte nedpackat än. Det ska fixas lite senare. Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag och kanske checka av det sista. Lite mer musik ska in i iPod i alla fall!
Maria kommer vid halvtvå och så är vi väl en stund och pratar och säger hejdå och sådant.
Sen blir det sista nedpackningen och sista checken. Imorgon klockan 04.50 har vi samling på Arlanda, yey! Sen bär det av, vi börjar tre dagar i Paris, sedan till Jersey och är där!

Jag kommer nog skriva nått mer idag, men annars kommer jag säkerligen skriva ett par gånger i veckan där nereifrån och berätta en massa!

Förresten, igår kväll var Kjell och Cissi här till tolv, och
 bara för jag vet att du läser det här, C, så måste jag säga att du är världens gulligaste, roligaste, fianste och underbaraste människa, och din maximala energi, man kan inte göra så mycket annat än att skratta med! Tack! ♥

Wild'n crazy!

Kommentarer
Postat av: Cissi

PUSS!! <3<3

2010-07-19 @ 11:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0