Packar inför Skövde

Om en och en halv timme drar jag iväg till Skövde med mamma, pappa och lillebror. Han spelar cup, så vi hänger med, utom Johan då, som glassar på Peace&Love...! Avis!
Min moster bor i Falköping väldigt nära, så vi bor hos henne. Dessutom har Mickis tennisläger i Falköping, så där jag ska jag möta henne innan hon åker hem imorgon, kul! Vi kommer titta på några av fotbollsmatcerna i Skövde, och sen vara i Falköping och promenera och umgås med moster. Jag kommer uppdatera någon/några gånger där, men kanske inte varje dag, får se. Kommer hem på söndag, så det är ju inte länge!

Nu ska jag packa klart, och sedan fixa maten!
Ha det så bra allesammans♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0