Löpning & styrka

En dags vila, dags för tre varv i spåret. Jag för träningsdagbok nu också, som vi fått från fotbollen.V i får göra lite hur vi vill, men det finns några förslag på olika pass, men jag tycker min uppläggning känns bra för mig, och det är dessutom rätt likt det vi har på schemat. Dock lägger jag på styrkeövningar efteråt. Lite som crosstraning, men jag vet inte om jag verkligen vill köra på det, för jag gillar inte att avbryta när jag springer! Jag vill springa klart, och sedan köra styrkan försig. Crosstraning blandar man ju in det samtidigt...

Aja, löpning och styrka blir det, med uppvärmning, återhämtning och streching. Sen ska jag nog träffa Cissi! (:

Skriver sen,
Ha bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0