Klippt & Klart!

Jag har nyligen klippt mig hos en frisörska väldigt nära mig. Hon har sin salong i källarvåningen på huset. Jag måste säga att hon är helt otrolig på hår! Jag har aldrig hört om någon, eller haft någon själv som är så proffsig som Suzanne!! Hon är alltid noga och berättar vad hon gör, vad som passar en bäst och stylar håret med produkter som är alledels magiska! Känner mig lite ny faktiskt! Passade även på att färga ögonfransarna. Första gången jag gjorde det, men det blev kanon! Jag har rätt långa fransar, men det är bleka lägst ut, och jag har nästan helt slutat sminka mig, Ibland gör jag det och fixar länge me ögonskugga, form och fransar och bryn. Därför blir det snyggt med lite mörkare fransar så slipper de bli bleka på sommaren, och ingen mascara!
Tänkte att det var bra att klippa sig också såhär innan det starkaste solen, så håret blir sommarfräscht!
Jag mer än NÖJD!!

Cyklade sedan förbi på SIBA och köpte Inear-hörlurar, rosa Skullcandy, så de matcchar min iPod (:


Det blev verkligen snyggt! Kanske inte så bra fångat på bild, men...

Mycket skönare än de man får me iPod, har levt med de i ett och ett halvt år

Kommentarer
Postat av: Carro

Det blev jättefint sofia! :) <3

2010-07-01 @ 23:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0