Jersey!

Jag tror inte jag berättat det än, men nu gör jag det. Det är nämligen så att på torsdag drar jag iväg i tre veckor med Nora, Tobbe och Lucas till JERSEY!! Språkresa på G, och det kommer verkligen bli great! Vi flyger på morgonen, torsdag till Paris, och är där i tre dagar, två övernattningar. Sedan buss och båt vidare till ön. Jag ska bo med Nora i värdfamilj som verkar jättetrevlig, och jag hoppas på att kunna blogga därifrån lite grand!

Nu ska jag till banken och växla pengar pappa, och sedan hem till min champinjon för att förbereda lite packning och dela upp den. Äter lite lunch där, sen cyklar vi hem till mig och plockar lite med packningen här. Uppdaterar senare idag och berättar mer.

Längtar, Jersey Sure! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0