Härligt på landet!

Igår, när jag inte hade någon blogglust, var jag med Maria innan hela familjen åkte ut till vår lilla ö i skärgården, Timrarö. Jag älskar att vara här på landet, så himla avkopplande och lugnt. Bara vattnet, frukost ute i solen, promenad, löpning, åka med båten, skoja med kusinerna, hänga i deras segelbåt mm.

Dovk är inte vädret jättejätte bra idag, me absolut fungerbart. Jag har tvättat håret i 15-gradigt vatten nu på förmiddagen, burr säger jag bara! Annars är min att-göra lista idag:

♦ Segla med lilla optimistjollen (tror det blåser för mycket, men önska)
♦ Köra cirka 6km löpning, inklusive backträing och styrka
♦ Testa kusinvitamins Jetski som min morbror köpt! Skulle ju testat i Jersey men det blev inställt, men så får man överraskningen när man kommer hem att min morbror köpt en, wiiiihaaaa! :D

Vi hörs kanske senare eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0