En helt vanlig Jersey-day

En bra dag idag! Skola på förmiddagen, och eftersom vi har slutprovt imorgon för att se vår förbättring, fick vi göra ett "test"-prov, ungfär om vad som kommer på provet imorgon. Och det gick ju väldigt bra för mig! (:

Efter skolan skulle jag följt med en annan grupp till tidvattens-poolen igen, men då började det rgna, så jag och Emma gick till en brittisk pub och åt lunch, och pratade i två och en halv timme. Sedan tog vi bussen hem och duschade, vilade, fiaxade och åt och sedan ner till stan för tävling med de andra grupperna. Man skulle hitta massa olika saker, som snigel, någon som kunde sjunga nationalsången, fish and chips till ledare mm. Väldigt kul faktiskt.
Nu liger jag på det svala täcket i dubbelsängen i Alicias och Emmas rum, och ska lägga mig. Lite sovmorgon imorgon tror jag! :D
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0