Massa träning!

Oj vad sen bloggning det blev idag då! Ledsen, men jag fastnade i mitt arkiv och på andra bloggar, hehe! (o:

Dessutom är jag väldigt sömnig känner jag nu... Fast i skolan älskar jag numer måndagar, veckans bästa skoldag, bara på grund av schemat. Det är perfekta lektioner, och så slutar vi redan klockan tre! Fredagar kommer självklart i högsta prio, men på lektionerna är måndagarna bäst.
Vi avslutar med idrott, och idag var det cirkelträning som gällde, riktigt jobbigt med massa styrkeövningar som tömde syret i musklerna... Fast det var bara att trampa på hemåt på cykeln, och nu är det vila som gäller ett tag till. Klockan 7 har jag träning igen, då blir det både löpning och fotboll i två timmar. Jag kommer sova gott i natt!

Vi hörs!


Satt förresten igår med alla bilder på datan, tänk att det här bara var
1,5 år sedan. Jag tycker jag ser så annorlunda ut! Eller, egentligen inte,
det är liksom både ja&nej (o:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0