Fixar-dagar!

Haha, så här när sommarlovet snart är slut sätter jag igång med att fixa i ordning en massa. Idag var det rensning i träningslådan som stod på tur. I tvättstugan gick inte min Elfa-back att stänga ens, för den var så fullproppad! Inte blev det bättre av att jag i början på sommaren fick nya fotbollskläder, träningsoverall, strumpor, t-shirts, byxor och jaa...!
Men det gick lätt att rensa ut, och det som åkte iväg hamnade i klädinsamlingen, såklart!
Sen bar jag in mina nya madrass som införskaffades igår, och har bäddat om sängen. Snacka om att jag ska sova gott ett tag nu! (;

Egentligen ade jag tänkt att fixa naglarna, och manikyrera blommor med mina nya Art Decor-lack från Jersey, men Frida kommer förbi strax, och så åker Tobbe och Oliver med oss till Kista tror jag. Jag måste hälsa på hos Stockhome, min PRAO-plats! :D

Ha det fint!


Isle of Sark, det vackraste ställe jag sätt. Endags-utflykt från Jersey

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

kram

2010-08-10 @ 14:50:44
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0