Ny kategori: Just nu:

Japp, en ny kategori, en liten tjuvkik på hur bloggen kommer förändras lite grand! Denna kategori kommer som tänkt uppdateras varje onsdag med undantag. Jag talar om en produkt, en person, en plats eller något annat jag småkärat ned mig i denna vecka. Min personliga åsikt om vad jag tycker om det senaste, det äldsta, det aktuella eller framtiden!
 Först ut!

JUST NU:
Har jag för sent förälskat mig i The body shops bodybutter. Inte vilket som helst, utan Shea body butter. När jag fick det i julas tyckte jag inte att det var något särskilt, den var mjuk och skön helt enkelt, jag älskar ju alla sorters krämer! Men nu, när jag tog det allra sista ur burken (därav "har jag försent förälskat...") kände jag verkligen det nötiga doften, den feta med babymjuka konsistensen, och blev lite ledsen. Jag hoppas verkligen denns finns kvar att köpa!

Jag älskar att den doftar av nötter, min favoritmat!

Kommentarer
Postat av: dani

ohoh i love it! men asså, bilderna ska upp snart, i promise! jag har bara så GALET mycket att göra nu<3

2010-04-15 @ 17:30:59
URL: http://danielaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0