2nov

Oj vilken dålig uppdatering jag har haft, och förlåt för det!!
Men st beror det på tidsbrist. Var ju i Falköping, och där fanns inte tid, och bara ett långsamt internet...
Igår när jag var hemma hade jagen rätt dålig dag, och kände inte alls för bloggen, så...

Men är igång nu igen!
Skolan började idag igen efter höstlovet, och det kändes bra!
Fick tillbaka a-delen på matteprovet, och jag fick ala rätt, toppen!!
Ikväll är det träning, lite matteläxa och förhoppningsvis lite Andra Avenyn (som jag älskar!) på SVT play, missade ett avsitt för två veckor sedan när vihade konsert, perfekt att kolla på datan sen!

Blir kankse mer uppdatering senare ikväll,
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0