21nov

En fullspäckad lördag!
Morgonen började med att träna nyrekrytering. Jag tränade tillsammans med två 94:or. Vi lär alltstå ut grunder och det första året för flickor födda -03 i fotboll. Det var verkligen jätteroligt! Samtidigt som man gör något man gillar tjänar jag ju också lite kosing på det =)
Dessutom kändes det kanonskönt efter fredagkvällens kanonmatch!! Vi slog Boo FF med 8-3!! Vi hade två st -97 (!) inlånade, men de är verkligen supertalanger och en gjorde 5 av målen! Jag älskar att ha match på fredagar! Då inleder man helgen med det bästa man vet, fotboll och träning. Sedan kan duscha och bara ha myskväll hemma, så himla skönt.

Idag har jag efter fotbollsledare varit i Kista och tittat på bio med Frida. Tyvärr blev det inte New moon som först tänkt, för vi kunde i boka igår, det var något strul, och idag fanns inga platser kvar =(
Vi såg istället Så olika av Helena Bergström, den var också jättebra. Jag tycker svenska filmer brukar vara rätt mysiga. Jag köpte tre nya smycken och en härlig college-tröja också! Alla var jättesöta.
Nu har jag ätit middag med bröderna, men nu är jag själv hemma, båda försvann! Mamma & pappa är på bröllop, så det lär ju dröja innan de kommer hem...
HÖRS


Det vackra hårsmycket jag fick av Maira från Thailand, i snäckor


Ett av dagens inköp av smycken, jag älskar jordgubben & tårtan


Världens gulligaste college-tröja, och mysigaste

PS. Snålt med uppdatering imorgon! Eventuellt ska jag på konfirmations-
gudtjänst, sedan har jag träning, sedan fotbollsmöte ang. Spanienresan
med laget, sedan match direkt efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0