15nov upd. 14nov

Bad update, SORRY!

Hela lördaegn var fullspäckad, så det var svårt att klämma in ett blogginlägg. Jag klev upp tidigt på morgonen för att städa på SÖRAB med laget. Det låter hur äckligt och tråkigt som helst, och jag kan säga att det var det nog. Men vi städade runt containrar och plockade skräp med hanskar som antingen blåst ut, men mycket också som ohövligt folk inte gör sig möda att plocka upp, eller är för lata för att göra något åt minimala problem! Anledningen att vi gjorde et skitjobb(dessutom i regn & rusk) var att vi ska tjäna ihop pengar till vår resa till Barcelona i juni 2010!! Så, vad gör man inte för att få åka till Spanien med världens bästa lag! =)
Efter städningen var det bara hem och lunch, och sedan åka hem till Dani som har fyllt år, och fira henne!
Jag var inte där så länge, för alla skulle iväg, och jag skulle träffa Maria & Frida.
Vi hade jättemysigt och lagade jättegod scampi med stark gräddsås och ris. Sedan mös vi och hade mysigt =) Maria hjälpte mig attfixa mina naglar, knallrött, så nu har jag moviestar-naglar!!

Idag har jag varit i stan med mamma, målet var ett par pumps. Blev ett par enkla svarta som passar till allt, med 7cm klack och platå. Vill jag göra dem lite roligare kan man sätta på små rosetter, typ hårklämmor. Jag har några som är från Vagabond, som är gjorda att ha på skorna, de är i svart och guld, och man klämmer på dem på skon, det piffar upp det hela!
Nu är det dags för söndagsmys i soffan,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0