1dec

Snö faller utanför fönstret i skolan (det smälte på en gång). Julstjärnan är tänd i rummet och ger en gemytlig stämning och gör att skuggorna i rummet faller vackert. Pepparkakor och kex till mellis. Mörker när man går hem från bussen. Spotify på i datan.
Snacka om julstämning. Jag tycker det är otroligt mysigt nu!

Vår gamla mentor Marie kom dessutom tillbaka efter en sjukjskriving på 2 månader, och det var jättekul, hjon är superbra! Matteprov var det också, och och det gick jättebra, ett litet fel som jag vet bara, men vad spelar det för roll?

Jag tror jag ska på Friskis&Svettis idag, om det går något roligt pass,
HÖRS


Kommentarer
Postat av: Asall

sv: Jaha! Va bra! :D

2009-12-01 @ 22:28:26
URL: http://simplifiedthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0