15dec

NU är det vinter! Det har snöat hur mycket som helst under natten, och oavbrutet hela dagen. Det är dessutom den vackra, mjuka och torra pudersnön, ingen slask här inte! Tänkte ut och foto lite naturfoton i veckan om jag har tid, kanske i helgen, då ska jag nämligen träffa Daniela och vi ska fota till en ny header med vintertema så den kommer upp före jul i alla fall!
Idag hade vi matteprov och jag var först stressad,men så lämnade jag de uppgifterna och fortsatte med det jag kunde, och återkom sedan till de krångligare. Det är verkligen ett bra tips, det funkade för mig. Jag hade rätt på alla dem som jag först inte trodde jag skulle klara!

Snart ska mamma skjutsa ner mig till centrum där laget ska mötas. Vi ska dela ut plåster! Har ingen aning om var uppdraget kommer ifrån, men vi tjänar på det,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0