31aug

Imorse försov jag mig! Dethänder mig nästan aldrig, max två gånger per år! Men idagvar det dags, men jag hann äta frukostoch klä på mig, och jag hann till skolan i tid. Jag sov i alla fall gott!
Dagen har varit väldigt bra, som vanligt. Blev inte klar med svenskan, och jag tror inte jag hinner bli klar på morgondagens lektion heller, så den tog jag hem. Har just gjort den nu. Man skulle skriva ett brev till vår nya svensklärare om sig själv. Jag älskar sådana uppgifter och kan skriva hurmycket som helst! Matten gick också bra, och engelskan också, men nya läraren har en liten annan teknik att lära ut, och jag tor aldrig det kommer bli lika bra som med Gunilla vi hade från fyran till sjuan, eller sexan till sjuan för min del... Men hon verkar bra, och det kommer det nog bli också.
Snart ska jag äta, sedanär det träning halv sju. Efter de blir det dusch och kvällsfika, och sen de sista talen i matteläxan.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0