27aug

G´day!

Jag var aldrig och tittade på träningen igår. Kände mig otroligt snurrig och fick "svimningsanfall" hela tiden. Man tappade lixom bort sig själv för typ en sekund, och så snurrade det till i huvudet. Istället lämnade jag tillbaka ett par hyrfilmer och köpte en påse med naturgodis, bara yougurtbitar. Sen satte jag mig i soffan med tv:n som bakrundsljud och läste senaste
amelia.
Men sedan imorse när jag vaknade kände jag mig frisk som en nörkärna. Så var det vanlig skoldag. Musik, vi börjar med klassiskt tema till höstens konsert, jag tycker det ska bli jättekul! So, om jusendomen & islam. Sedan No, sex och samlevnad. Sista lektionen var idrott där vi håller på med friidrott, och övade reaktionsstarter och staffett-överlämningar och staffett.
Sprang två varv i Sanda är jag kom hem sen, gick tyvärr inte så bra, beror nog bara på gårdagens mående.  Sedan skrev jag lite på svenskan, om mål & så i åttan. Jag och Johan fixade mat, kyckling med örtcreme-fraische och pasta, SÅ himla gott & superenkelt!
Snart ska jag ut och hoppa lite studsmatta innan det blir kolsvart.
HÖRS


Jag i veckan, i ett av mina favvoplagg: Chinos. Dessa är ursnyggt marinblå,
men har även ett par i samma modell, fast klassiskt beige.
Paasar till sommarn med uppvikta ben och en blus, eller en vanlig
T-shirt till vardags. Perfekt stiligt, men mjukis plagg, och skönt på
ljumma sommarkällar. Snygga på hösten med en skepparkavaj till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0