26aug

Goodday!

Imorse när jag vaknade, tidigare än vad jag borde, kände jag att jag hade en jobbig huvudvärk och hela kroppen var alldeles öm, kände mig till och med lite febrig. Men jag gick upp och var i skolan hela dagen ändå. Jag bestämde istället att det absolut inte blir någon  fysträning för min del ikväll. Bättre att vila upp sig. Jag brukar träna ändå,fast jag inte känner mig bra (händer INTE ofta), men jag ska sluta med det. Jag vägrar ligga inomhus när det är relativt bra väder ute, fast ag känner mig hängig. Men det är dags att sluta med de dåliga träningsvanorna nu. Ingen tränande när jag inte känner mig OK! Det är alldeles för ohälsosamt, och kan utveckla värre sjukdomar än innan. Annars älskar jag att träna, finns inget bättre! Jag har en positiv ínställning till det, och känner träningsglädje!
Jag tror i alla fall jag ska och titta på träningen, även om det inte är så kul att titta på när vi springer...
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0