22aug

Godmorgon!

Idag vaknade jag av att regnet smattrade mot fönsterbläcket, det är verkligen mysigt.  Tyvärr vaknade tidigare än jag ville vakna, men läste lite grand.     Är ensam hemma just nu. Tänkte att jag skulle kolla upp lite och lyckas med header, och kanske ändra lite på designen, hoppas det lyckas. Annars blir det någon annan gång då jag har tid.
Igr var jag hemma hos Ellen på fest. Det var trevigt! Man skulle vara en film/serie-karaktär, jag hade sedan länge planerat SvampBob Fyrkant, det var superlyckat! Jag tyckte jag liknade honom rätt mycket faktiskt! Det var dessutom superhärligt att få träffa Daniela och Judia, som jag inte umgåtts med på länge.
Andra skoldagen var det ju också! Efter lite sammarbetsövningar och snack, cyklade jag och Mickis hem till henne. Vi gjorde hallonsmoothie, supergod! Sen sprag vi 3 km. Det var en av mina sämsta springdagar! 3km brukar gå jättebra, jagbrukar ju springa mer än så, men igår funkade det inte alls, jag sprang ju hela, men vad det kändes i benen!  Sedan duschade vi hemma hos henne, innan jag cyklade hem och fixade mig till SvampBob, och hälpte mamma lite grand som skulle ha tjejmiddag, eftersom hon fyllde år igår.
Idag, eftersom det regnar, ska jag nog bara vara inne och inte göra något speciellt. Ttta på film, Ciao Bella, är mitt måste idag! Ha en trevligt dag, allihopa!

Carpe Diem


Jag som SvampBob! (ursäkta vridningen!)


Kommentarer
Postat av: nora

haha vaa söt!

2009-08-22 @ 20:07:31
URL: http://norabjorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker du? Haha, tack!

Fast jag vart ju nöjd själv, min bästa idè hittils ;)

<3

2009-08-22 @ 21:53:35
URL: http://sofiaalice.blogg.se/
Postat av: dani

det var askul! :D:D

2009-09-05 @ 11:27:40
URL: http://danielaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0