Vår & sommar-shopping?

Det finns så sjukt mycket snygga grejer allts¨å att vårshoppa. Jag älskar, verkligen älskar så mycket hos H&M. Idag efter Sollentuna bestämde jag mig vad som jag vill ha inför sommaren & förmodligen faktiskt kommer lägga pengar på. Det mesta bygger på att jag slänger ut en hel del ur min garderob. Sedan ska jag göra om inredningen där (kräver IKEA-besök) för att få det lite mer synligt & ordnat innanför de vita dörrarna. Sen tänker jag fylla den mestadels med basplagg. Linnen i olika färger, koftor i olika tjocklekar, shorts, blusar, skjortor & klänningar. Jag gjorde en liten lista över kläder särskilt inför sommaren.

- Något i korall
- En rak klänning som passar lika bra hemma i trädgården som på fest
- Haremsbyxor
- Långklänning
- Träskor
- En knallgul croptop
- Träskor
- Lädersnöre att använda till mycket
- Fjäderhalsband
- Linnen i oversize, främst mina favoriter marinblått & randigt
- Tunn kofta (har redan ett par, men de ar så grymma)




+ en massa annat billigt från H&M (älska) som går att använda när som helst. det är min plan, att alltid ha snygga basplagg som man kombinerar med olika grunder och lägger på olika smycken som ger varje outfit karaktär. Det är det ljuvliga. Lite kläder, oändliga välmöjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0