Livsnjutare

Ljuva vårdag!
Jag är är verkligen ingen kvällsmänniska, utan blir trött riktigt tidigt på kvällen, och vaknar pigg tidigt på morgon. Så imorse vaknade jag en lördag vid7. Då plockade jag upp Elsas Mode och läste ut den underhållande boken. Sedan klev jag upp & drog upp persiennerna & ställde fönstret på glänt för att släppa in sval vårvind. Sätter mig upp i sängen & bläddrar igenom lite gymnasiebilagor. Och sen vid halv9 blev det lagom att göra god, stor lördagsfrukost, samtidigt som jag & lillebror kollade på Tjorven på tv. Mina favoritfilmer är faktiskt Astrid Lindgrens gamla barnfilmer man såg när man var liten, så vackra miljöer, och så trevliga!
Snart ska jag gå i det som sagt ljuva vårädret ner till nyreket och träna ungar.
Jag älskar tidiga morgonar...
Ljuva vårdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0