Solig lycka

Åh det känns som att sommaren borde vara här när som helst! Tänk vad tiden går fort egentligen. Skoldagen är slut, imorgon är det bara en lugn fredag, sedan helg.
Min helg nu kommer inte direkt bjuda på sovmorgon, med match klockan 8 på lördag, och avslutning med knattarna klockan 9 på söndag. Menmen, jag kommer allifall ha riktigt kul! Men snart är det april också! Då är det vår på riktigt, och påsken kommer. Påsken är verkligen min favoritårtstid alla kategorier! Det går liksom inte att misslyckas med påsk! Dessutom kanske jag eventuellt (förhoppningsvis) kommer iväg till London!!!! Gud så kul i sånna fall!
Man märker verkligen hur lycklig man känner sig på våren. I & för sig brukar jag vara det året om,
men man ser vilken skillnad solen gör.
Iställer för att sitta vid datorn ska jag ut & cykla, licka boll & promenera.
Hoppas ni gör detsamma!

PS. GRATTIS EMELIE & FANNY 16 ÅR IDAG! ♥
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0