Snöfredag.

Fredag idaaag, wey lycka!
Jag har varit sjukt trött hela dagen, och dessutom har jag ju börjat cykla till skolan. Och det börjar ju bra.
Särskilt eftersom att det snöar oavbrutet i Stockholm. Fia kom hem blöt, och såg dessutom ingenting framför sig, snön var seriöst smärtsam!
Så när jag kom hem kände jag mer för att sätta mig vid köksbordet & läsa klart DN tillsammans med morotslimpa. + såklart på med mysdressen. & litet xtra glädjeskutt kände jag också när jag såg att amelia låg på bordet, äntligen har mamma fixat en prenumeration. Känner att jag ligger lite efter på dageliga dosen inspiration, har massa tidningar & grejer att läsa!
Ska nu gå ner och laga middag som lovat. Det blir citronfisk med ris & krämig sås med grönsaker. Jag älskar fisk!
Mer info senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0