Sista lovdagen..

TjaTja! Dags för lite bloggning igen då!
Har varit nere i Bollstanäs & tränat ungar ett tag. Sedan laddade jag upp igen när jag kom hem med äpple, russin, mandlar & vatten framför Vasaloppet. Vem vill inte missa Jörgen Brink gå i mål liksom!? Stark jobbat! Sedan en vecka tillbaka sitter "En svensk Klassiker" på mitt att-göra-innan.jag-dör-lista. Så grymt! Funderar på en Halvklassiker nästa år...
Nu ska jag lägga in bilderna från fjällen, och visa upp en del här.
Sedan måste jag faktiskt skriva en uppgift i musiken som ska diskuteras imorgon.
Handlar om vårt slutprojekt, så det måste ju göras. Man ska inte heller klaga när det är något kul på G!

Kanske ska jag ta en snabb dusch också, innan jag knallar iväg till Maria i det underbara
soliga vårvädret, I love!
HÖRS MERA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0