Riktigt power!!

Var egentligen meningen att jag skulle gått på ett pass idag. Men så var det byte av ledare, till en som jag inte gillar. Då valde jag att köra gym istället.
& märkte efter jag fyllt i kortet med alla övningar att jag är halvklar med det program jag fick i januari! Eftersom jag kör fotboll, har jag valt att inte prioritera programmet, men försökt i allifall en gång i veckan. Man ska fylla i för varje övning efter varje gång antal reps & vikter (om så är fallet). Jag har tidigare lagt på några reps eller lite tyngre vikter, men idag var jag superseg. Bestämde mig ändå för att lägga på lite på vissa av de svårare övningarna med bl. a kettlebells. & jag känner faktiskt att man blir starkare. Det är det jag älskar med de övningar jag kör, att man verkligen känner hur det tar på musklerna & hur muskelmassan blir större succesivt. Jag älskar styrketräning! Så nu ska jag köra på andra hälften av det som är kvar innan jag bokar ny tid med instruktören för att lägga om programmet lite + utvärdera.
Har redan tänkt ut vad jag skulle vilja göra för typer & fokuseringar.
Men än så länge kör jag vidare.
Som jag lovat för länge sen kommer träningsprogrammet upp hit någon gång!


Kommentarer
Postat av: J A R I N A , a photo diary!

Svar: Ja, håller med dig, Forever21 är grym kedja! ^^ Tack så mycket. :)

2011-03-23 @ 08:49:46
URL: http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0