Plockmiddag

Något som är så grymt gott till middag, är när man kan välja lite själv vad man vill äta. Lite buffé fast hemma liksom, till en vanlig onsdagsmiddag. Det känns alltid lite smålyx. Gilla´re!
Till middagen idag, blev utmärkt uppladdning inför träningen blev det just så. Egentligen är jag ingen grönsaksfantast, men jag har tränat upp det för jag vet att det är nyttigt, och jag vill vara hälsosam. Bland annat fick jag med något av det godaste jag vet som finns på denna jord. Nämligen färska räkor, och riktigt mjuk, gul mango. Kärlek. Även matvetet är ett utav mina favoritalternativ till ris. Mycket godare, nyttigare, grövre & fantasifullare.
På min tallrik låg idag

färska stekta grönsaker (broccoli, lök, vattenkastanjer, minimajs, morötter, majs)
räkor
mango
salladsblad
matvete
mozzarella

En färgglad tallrik som innehåller riktigt bra energi, och massa vitaminer. Dessutom håller man sig mätt länge, eftersom det är grova grejer med naturligt innehåll.


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

mmm vad mumsigt :D har bara ätit matvete på lunchrestaurang, aldrig hemma, det måste jag testa snart! är gott med fetaost i tycker jag :) man kan ju göra salladsblandningar med det!

2011-03-15 @ 20:02:20
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0