Över-inspirerad!!?

Hjälp! Egentligen hade jag tänkt blogga & lägga över massa bilder i datorn för knappt en timma sedan. Men vad händer?
Jo, jag fastnar framför massa mat-& bakbloggar. Alltså det finns ingea begränsningar! Min hjärna spräng av över-inspiration. Jag vet att det inte finns en chans i hela världen att jag skulle hinna med att testa & göra allt jag vill, och då blir jag också arg på mig själv! Men jag har bestämt lite *host* för min framtid. Åh det bara kliar i mina fingrar efter alla roliga recept & fantasifulla kreationer. Det värsta är när man kommer på något helt eget, man vill bara sätta igång mesamma!

jaja, är i allifall helt slut efter skridskoåkningen också, men ack så kul det är.
Ska försöka komma någonstans med antisemitismen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0