Lycklig S&fia

Omöjligt att få mig lyckligare just nu.
&kej då, ge mig en egen stystemkamera i handen så visst.
Men det är en annan femma. För nyrekryteringen gick guld, promenaden fram&tillbaka var vårsolig, hemmet är fyllt med lagom hög musik & efter lunchen som ligger i min mage nu, ska jag ge mig på nästa promenix som går av stapeln till Mikaela.
Det blir lite förmingel om man vill uttrycka det så med bästavänner. Frida ska sminka oss inför kvällen, då är det fest hos Mia som gäller. Den har dagen består av lite bloggupdates, men det kommer mer intressant efter helgen istället. Tills vidare blir det min lilla rosa digitalare som följer med under dagen & förevigar kvällen.
Men å adra sidan har väl även ni något mer spännande för er en lördag som denna? Berätta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0