Jag gav dig chansen

Stormigt väder ute! Men härligt, som vanligt! Jag njuter så länge det varar.
Idag har jag haft tyskaprov, vilket visade sig vara busenkelt. Sedan har jag även målat naglarna asballt (visar bild sen) och gjort det värsta äckligaste jag gjort i mitt liv.. Så vidrigt att dricka en minimal klunk av någon häxblandning by Fredrik & Lucas.................
Tänker nog gå och börja med middagen strax. Eller fortsätta städningen i mitt rum. Eller kolla nätet efter saker jag vill ha till rummet istället, hehe. Ikväll hoppas jag på att gå till F&S och köra pass. Annars blir det besök hos farmor & farfar.
Kommer med lite bilder strax på en riktig goding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0