Hemmalunch

Hemma på lunch för tillfället. Morgonen var trevlig med start att cykla den korta sträckan till Friskis&Svettis, älskar att cykla! Väl där körde jag mitt gymprogram, och sedan gick jag på ett corepass. Det var mitt val som första aktivitet på friluftsdagen. Men eftersom jag bor så nära både ishallen som jag ska till efter lunch, & F&S, så stack jag hem för mat, så slapp jag också släpa med mig skridskor & klädombyte till eftermiddagen. 
Såg även att dammråttorna lever livet i mitt hus... Kanske plockar fram dammsugaren snart. 
Evetuellt blir det lite SO-skrivning också. Fast jag tror jag skjuter upp det till efter skridskoåkningen, så kan jag bläddra efter lite inspiration i Buffé-tidningen istället. 
Nu blir det till att göra omelett med potatis & grönsaker.

HÖRS vidare, hoppas ni får en fin dag!


En träningsglad Fia kikar fram ur bildakriv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0