Gaaaahh! Här kommer jaag!

Whaaaa, jag är överlycklig!
Överdrivet glad att jag bokade en tidig tid hos Suzanne. Det som är bra är att jag har hela kvällen på mig. Så när mamma sagt att hon ska på zumba, ser jag genast möjligheten & hänka på. Som sagt, nu skiter jag i nästäppa, huvudvärk & snor. TRÄNING HÄR KOMMER JAG IGEN!! Glad eller glad!?
KLAAAD som 1000.
Har dock inte etthundra bestämt om det blir mitt eget styrkeprogram eller om det blir till zumba-passet. Hm, svårt val. Men om vi kommer iväg tidigt hinner jag med båda&. Hope for it..!
Men nu ska jag överhuvudtaget vara happy att äntligen kunna komma iväg & träna. Nu kan jag inte klaga
på valmöjligheter, eftersom jag tidigare inte ens hade några..


gllllaaaaaddd cchhääääyy

Juste måste bara få till de första raderna i mitt arbete om Antisemitism,
så kan jag i allifall säga att jag börjat..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0