Förebild

Idag var det avslutning på fotbollslekis. Efter jul har jag varit ledare på både flickornas nyrekrytering (6-7år) samt fotbollslekis för både killar & tjejer (5-6år). Det har verkligen varit himla kul!
Man tänker inte på vilken förebild man egentligen är för dessa barn. Jag menat, jag är varken Zlatan eller Ronadiho, men ändå har man så mycket makt över de här barnen. Och de är så duktiga. Faktiskt. På tjejerna såg jag skillnader i massor, där var jag med från början. Och lekis-barnen har också utvecklats så mycket.
Tänk vad man kan lära folk egentligen. & man behöver inte vara xpert. Så länge jag är deras xpert så kommer jag alltid vara det för dem, och de vill se upp till en. Sånt är viktigt.
Tänk att få vara förebild. Det är just vad jag vill vara.
& det har jag varit. Jag är det.
Att leda handlar om att lära ut, men samtidigt ha riktigt kul
& jag hoppas ni söta ungar är nöjda. Ni verkar vara det.
Jag hade kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0