Firar hemkomsten med sömn

Wiho, hemma igen!
Dagen har tillbringats både i backen med bräda på fötterna, skidor på fötterna & bilsäte på rumpan. Vår familj vill alltid försöka att åka så mycket som möjligt, eftersom att alla tycker det är så roligt. Därför trotsar vi den sista dagen, och kör slalom ungefär halvadagen innan vi knöligt packar in & byter om i bilen för att köra hem.
Men jag har varit feber-sjuk i 2dagar nu, och kan inte längre hålla ögonen öppna. Måste sova nu.
Hjälp, så här jobbigt har det aldrig varit. Jag har gått till sängs runt halv10 varje dag i Sälen, med haft mycket roligt.
Imorgon när jag lever igen ska jag berätta mer, visa bilder & återuppliva blogguppdateringen. Vad tycker ni om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0