Evig fotbollslängtan

HEY! Vilket lovely väder vi har haft de 2senaste dagarna! Imorse valde jag att klä mig i min vårkappa & det var helt underbart att promenera på asfaltsgator till skolan! Nu börjar det faktiskt bli vår! Nästa vecka ska jag ta fram cykeln & börja cykla till/från skolan, jag längtar!
Något mer jag längtat efter hur länge som helst, ungefär 4månader på, kommer idag att gå i uppfyllelse också. Kan ni gissa var det är?
Jo, fotbollsträning! Men inte vilken som helst, utan en UTOMHUSTRÄNING. På konstgräs, med riktiga skor med dobbar, långa skott, underställ & långa löpsträckor. Åh gud, att skriva ner detta gör mig knäsvag. All kärlek till fotboll ♥
Milda Makaroner vad detta ska bli kul! Smälter lite inombords...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0