Äntligen över!

Ah, viklen lycka att känna att ett utan de svårare nationella proven är över. Kemi. Gick ändå hyfsat bra tyckte jag. Jag kände igen det som frågades efter på i princip varje fråga, sedan är det en annan femma om jag svarade 100procentigt korrekt. Men med tanke på att jag även fick mina mittermins-omdömen idag behöver jag inte oroa mig. Börjar nästan bli säker på att jag klarar 320påäng (2ämnen ifrån).

Sedan efter provet & lunchen var det bara filmvisning i skolan. Men jag & bästa flickorna tog istället varasin dator & stängde in oss i ett litet rum för att bara göra ingenting (facebook alltså). Ringde förresten en SYV på Rudbeck idag för att höra efter om man skulle kunna blanda in lite kurser för att få ihop till Sam Betéende. ock var hon sjuk i huvudet och svarade i princip på 0...?
 
Nu ska jag försöka komma fram till något i mitt oändliga SO-arbete. Sedan för att bryta tillvaron blir det lite EyeToy tror jag, var ett tag sedan. Ikväll gäller träning!
Borde också plocka fram lite till imorgon. Friluftsdag, och jag har valt core + skridskor, men jag vet inte om de passar ens..
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0