Well Well Well

Åh jag har suttit & redigerat bilder från den 8januari när jag, Josefin & Frida gjorde sugarlips och färgade läppar. Gud så roligt det är! Det blir så himla häftiga bilder, och möjligheterna är oändliga!
Kommer visa upp några bidler i bloggen sen, självklart! Dock var det en hel del fotografier & allt tar sin lilla tid, så jag får se hur många jag orkar se efter en xtra gång.

Med mig hem från centrum fick jag en supersnygg & sportig vårjacka, ´+ ett underbart pannband, Visar kanske upp senare. Letade efter skidbyxor, men utbudet är minimalt, och de i rätt färg (lila) hade världens knasigaste modell...

Jag publicerar något mer roligt inlägg innan kvällen, så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0