Vinterluft

Åh vad skönt det var att sova länge imorse, med tanke på sömnen efter nyår & sedan uppstigning klockan5 igårmorse...
Direkt efter frukost gav sig jag & mamma ut på den långa promenaden i det fina vintervädret. Vi har en lång härlig runda som går vid vattnet en del av vägen, och det är så härligt & naturnära!
Så fort vi kom hem åkte vi & handlade, så har inte haft tid för bloggen riktigt.

Nu ska jag byta om för att träna. Det blir lite lugnare med gym idag, eftersom jag körde rätt hårt igår på fotbollen, och är väldigt trött. Men det ska bli skönt ändå. Tipsar er om att kolla in senare i eftermiddag/kväll istället, då jag kommer ha mer tid för att skriva mer innehållsrikt & intressant. Ska visa upp mina senaste shoppingfynd som jag glömt att göra! Lite inredning kommer också upp idag eller imorgon, och några julklappar!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0