Viktor Rydbergs

Hemma från ytterligare en eftermiddag i stan.
Skoldagen rullade på rätt snabbt som vanligt på fredagar, och jag älskar att det är just denna dag igen också!! Fredagar är gal1 grymma alltså!

Efter lunch har vi bara en 90minuters lektion i svenska, men jag gick 25min tidigare från testskrviningen i nationellt prov i läsförståelse. Det var faktiskt väldigt lätt, roligt & bra. Som sagt, det var ju förstås test, men svenska är jag inte så orolig för. Jag hade 2frågor kvar innan jag var tvungen att gå, men de får jag jobba ikapp på måndag.
   Mötte sedan upp mamma för att åka in till stan och gå på Öppet Hus hos Viktor Rydberg. Visst, bra skola med toppelever och annat schysst, men lokalen var en riktigt bevikelse.... Riktigt ful, trång & trist. Nästan värre än den fula förortsskola jag reda går i liksom, hehe! Hur går det för er med gymnasiet?

Menmen, efter en kort fika och lite promenerande är jag nu hemma lika frusen som vanligt. Ska därför hoppa in i duschen, tvätta håret, ort med all smuts. Skänt att slänga av sig smycken & tights också, sedan kör man på mysisar resten av fredagen!
När jag är klar vet jag att jag har en hel del saker att kolla upp iför helgen, så jag inte glömmer något.
Vi hörs sen! ♥

Kommentarer
Postat av: liz

KOM OCH TITTA PÅ NORRA!

2011-01-31 @ 19:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0