Speaking words of wisdom

Ytterligare en kul dag som gått så fort, men jag ber om ursäkt för låg uppdatering, helt okej att stanna kvar & läsa bloggen ändå!

Efter mitt ärende i centrum tog jag bussen hem, mötte Frida & Oliver i ett par minuter på promenad. Åt lunch och sedan åkte jag hem till Josefin. Tjejorna skulle fixa ny header till deras skojiga fartfyllda blogg (länk) och jag agerade 4minuters-fotograf. Hade inte mer tid än så tyvärr (hoppas ni fick till något bra ändå?) för till klockan5 hade jag bokat en personlig gymistruktör.

Nu har jag varit hemma och duschat, scrubbat & tvättat mitt lortiga hår och middagen ligger i magen. Resten av kvällen ska bli riktigt lugn. Imorgon börjar skolan igen... 
 
Skriver något mer inlägg,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0