Snön singlar ner

Halloj & Godmorgon finisar!
Har lovat storebror att stoppa i en sladd til bilen nu, så jag måste skynda mig att göra det! Därför säger jag bara snabbt att idag ska jag nu snart ner till centrum för att kolla på lite saker. Sedan tänker jag gå & kolla på 97:ornas slutspel i Nyårscupen, där även 3fina tjejer från laget spelar. Annars blir det väl en lugn dag I guess, vilket blir toppen! De barn jag tränar spelar också inomhuscup idag, så eventuellt att jag svänger förbi & kikar hur det går för dem och hjälper till lite, i övrigt har jag sagt ifrån det just för att jag inte skulle behöva binda mig tre heldagar i en inomhushall. Domare imorgon igen!

Nu måste jag ta på mig vettigare kläder än rosa mjukis & grå tjocktröja, haha!
Vi hörs senare! Ha så bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0