Slödagen nr1

Tjolahopp!
Idag har jag varit lite för trött för uppdatering alltså...
Kvällen igår med bästa vännerna var i allifall som väntat helt amazing! Började med att Frida klippte håret på Mikaela. Supersnyggt blev det, en riktigt duktig chey där alltså. Sedan åt vi middag, pratade & bastade bastu & duschade med tända ljus, hårinpackning och massage. Vi bytte även julklappar, och Marias kom inte helt oväntat från Thailand, och jag kan visa sen de underbart söta sakerna jag fick.

Imorse gick jag upp tidigt för att ha bytt till mig nyrekryteringen på någe konsigt vis. Men när alla ledare var där så visade det sig att grupperna var ändrade och inga barn kom till vår första tid. Men det var trevligt ändå och ledarna pratade mest & skuttade runt med lite bollar i salen.
Åkte sedan direkt till Rudbeck för att gå på Öppet Hus. Jg är jättenöjd och skulle absolut kunna tänka mig att gå på skolan. Men jag fick en smärre chock när jag frågor lite frågor, och de talar om att det program jag vill gå inte kommer att finnas där till hösten. Därför har resten av eftermiddagen ägnats vid datorn för att ta reda på lite andra lösningar & alternativ.

Kvällen lär spenderas hemma, eventuellt HarryPotter-marathon med Frida Josefin & Fanny. Får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0