Skrattfylld fotbollsdag

Lördag idag, underbart! Helg måste vara en utav de bästa uppfinnigarna jorden någonsin skådat. Eller?

Dagen har i allifall hittils varit otroligt amazing! Började med att snabbt som tusan mitt under frukosten komma på att jag nog faktiskt ville följa med på lillebrors fotbollsmatch. Men det var väl halv-värt det. De spelade sådär mot Sundbyberg, trots att de vann. Men jag förstår dem, det är grymt svårt att få igång ett bra spel när bollen bara går sin egen väg & alla spelare åker omkring som rena rama Bambi på den isiga planen. Dock vet jag nu till slut hur det känns att vara förälder på vintern. Inte konstigt att det alltid ska ta 20minuter att klä på sig, efersom man verkligen behöver kläder som uppe i Nordpolen. Det är svinkallt att stå bredvid & titta på i 1timma... Det är väl därför jag väljer att själv oftare stå på planen & vara med i spelet, än att vara den som står bredvid, hehe!

Direkt därifrån åkte jag till fotograferingen & spelarmötet med laget. Bilden kan man väl säga varken bu eller bä om, men mötet. Vilket lag alltså! Jag älskar att allihopa är så gryyyyymt sköna!! Vet inte hur mycket skratt det blev, trots att det är ett nytt lag, även om många av gamla F-95 är med i Dam-U. Någonstans bland allt det skojiga kom det ändå såklart in massa allvar. Man fick höra massa bra saker, och jagälskar faktsiskt att gå på möten! Man tar in så mycket ny info, och det är alltid roligare med roliga människor. Känns som man kommit in riktigt bra nu!


Allt blir dessutom 1000gånger bättre än det redan är, med mest
humoristiska coacherna I ever met

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0