Rörig dag

Heh, ursäkta mig. Det blev bara lite omständigt idag.
När jag kom hem från skolan kände jag för att rensa min sega dator lite, så jag hann inte med bloggandet riktigt... Kastade en massa foton, uppdaterade en hel del & rensaded blan program & mappar. Det verkar något bättre nu, men jag behöver en xtern hårdisk, måste införskaffas!

Tokigt blev det också. Jag & pappa hade tänkt att simma som tidigare nämnt. Vi såg båda fram emot att få rör på hela kroppen, men ädnå ta ut den riktigt ordentligt med minst 1km simning. Dock var torsdagkvällar ända dagen i veckan då alla banor var bokade för simklubben. Vi som ansträngt oss och rotat fram cyklarna & cyklat på snöiga hala vägar fram. Menmen, jag var på Friskis istället då. Det fungerar ju med!

Har suttit framför datorn en stund nu och kollat favobloggarna, och borde skriva lite idrottsarbete igen. Tror jag ska komma igång med nästa delmoment i det (om träning) och sedan hoppa in i duschen. Tänkte avsluta kvällen med en varm dusch för att sedan kunna somna gott. Imorgon är det fredag för sjutton gubbar! (-;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0