Neggigt inlägg---

Äh vad sjutton gubbar, vilken bloggdag va?
Men jag har faktiskt varit för upptagen idag, helt okej!

Efter skolan som varit en trevlig dag as usual, följde bästavänner med mig hem. Det blev thé & mycket prat med Frida Maria Mickis innan de ändå pallrade sig hem. Vi har ju alla matteprov imorgon bitti, och en labbrapport som ska lämnas in... Så sedan blev det lite plugg om förändringsfaktorer & korrosion. Helt otroligt intressant alltså.

Träning idag också. Jag var så sjukt taggad, för jag hann aldrig träna igår vilket jag hatar!
Idag var det dock oplanerat beep-test. Så där står man med inomhusfotbollsskor, saknar joggingdoserna & bättre förberedelser. Åt fanders gick det också. Tror jag klarade 2nivåer högre än 9-10 som jag kom till idag. Orkade inte bry mig så mycket. Var kom det ifrån alltså? Jag har tränat mer än vanligt, men kom i & för sig på att jag satsat på styrka utanför fotbollen... När man satt där & var klar och kände att man kunde klarat bättre än sist man gjode det här alltså, då saknade man att löpträna utomhus! Shit alltså, jag ska fasicken på med löparskorna inom de närmsta veckorna. Finns inget som för mig så gott. Men jaja, måste sluta tjura för det där nu. Jag har alltid 1000ggr sämre kondition på vintern än sommaren. Men jag saknar det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0