Min taco

Ikväll ska vi äta tacos i familjen. Det kanske låter trist, och typiskt fredagar, men vi äter i princip aldrig det hemma!? Just därför tänkte jag tala om vad jag stoppar i min favorittaco. För det är verkligen grymtgalet gott, älskar tacos! För visst är det svårt att tröttna alltså? Varm, krydig köttfärs med tacokrydda i, och att bara kunna kladda med händer & droppande sås, vem bryr sig? Det här gjorde min fredag lite. Hur brukar ni göra denna klassiker, något tips? Vad brukar ni lägga i?


1mjukt tacobröd
Frysmajs, värmd i kastrull (förstår mig inte på burkmajs?)
Rivna morötter
Gräddfil/cremé fraisch
Tacosås medium
Köttfärs
Riven ost
Grönsallad
Gocamole
Lök

nomnomnomnomnom...


TACO HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0